De invloed van nieuwe marketing op e-commerce

Op 21 januari 2010 gaf David Vogel op het Interactive Media & Marketing Event (IMME) een presentatie over ‘de invloed van nieuwe marketing op e-commerce’.

 

 

Gepubliceerd door

Tim Bosch

Eperium is sinds november 2016 Salmon geworden, een WPP bedrijf. Al sinds 1989 stelt E-commerce specialist Salmon klanten in staat om het maximale resultaat te halen uit E-commerce. Salmon is Intershop Platinum Partner en adviseert onder andere over strategie en conversiemarketing. Ook zorgen we voor technische implementaties en nemen we projectmanagement uit handen. We gebruiken hiervoor bewezen software van Intershop, IBM en Informatica, waarop meerdere professionele webwinkels kunnen draaien. Dat doen we met onze gepassioneerde medewerkers, vanuit onze vestigingen in Nederland (Weesp), UK, China en India (New-Delhi). Meer informatie is te lezen op: www.salmon.coml.

4 gedachten over “De invloed van nieuwe marketing op e-commerce”

  1. Toch wel knap!!!

    Of zeg ik dat nou omdat ik denk dat men toen heel erg dom, ouderwets en conservatief was.Z

    Van beleving, kleur en smaak hadden ze echt geen kaas gegeten. Moest bijna een traantje wegpinken bij deze droevigheid

  2. I precisely wished to thank you so much all over again. I am not sure the things that I could possibly have implemented without the actual recommendations shared by you relating to such a industry. It truly was a very scary concern for me, however , seeing a new skilled strategy you processed it forced me to weep for fulfillment. I will be happy for the information and in addition hope that you know what a powerful job that you’re putting in teaching other individuals via your web site. Probably you haven’t come across all of us.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *